Tuesday, December 6, 2016

დღე მეორე - მოდული N2 - სასწავლო პროექტის დაგეგმვა


მოდული N2 შედგება 6 აქტივობისაგან:

1. სტანდარტების გათვალისწინება:
2. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობა;
3. შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვა;
4. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად;
5. პრეზენტაციის მომზადება ჩემს სასწავლო პროექტზე;
6. რეფლექსია.

გ ა მ ო ყ ე ნ ე ბ უ ლ ი     მ ა ს ა ლ ა: 



მეორე მოდულის შეჯამება და ძირითადი საკითხები:

  • მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ხელს უწყობს მოსწავლეებს გამოიყენონ მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, სრულყოფილად გაიგონ ძირითადი ცნებები და სისტემურად გაუკეთონ ორგანიზება ფაქტობრივ ინფორმაციას. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები შედგება შემდეგი კომპონენტებისგან:
  • ზოგადი კითხვები ღია ფორმატის და ზოგადი ტიპის კითხვებია, რომლებიც დიდ იდეებს და ცნებებს ეხება. ზოგადი კითხვები კვეთს სხვადასხვა დისციპლინას და ეხმარება მოსწავლეებს დაინახონ კავშირი სხვადასხვა საგანს შორის;
  • თემატური კითხვები ღია ფორმატის კითხვებია, რომლებიც პირდაპირ უკავშირდება პროექტს ან ტრენინგის თემას. მათი მეშვეობით გროვდება ინფორმაცია ძირითად კითხვებზე;
  • შინაარსობრივი კითხვები ფაქტებზე დაფუძნებული კონკრეტული კითხვებია, კონკრეტული პასუხებით.
შეფასების ფორმები პროექტზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
  1. ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში;
  2. აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს;
  3. რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს;
  4. იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:

  • მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად;
  • თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად;
  • პროგრესის მონიტორინგისთვის;
  • გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად;
  • ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევების დემონსტრირებისათვის.


1 comment:

  1. ნატო საინტერესო და მრავალფეროვანი ბლოგი გაქვს .განსაკუთრებით მომეწონა რეფლექსიების ნაწილი. გისურვებ წარმატებებს .

    ReplyDelete