მოდული N6 შედგება 5 აქტივობისაგან, რომელთა გაცნობისას განვიხილეთ 2 საინტერესო თემა:
- დაწყვილდი და გაუზიარე: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გაზიარება და შეფასებები;
- პედაგოგიური პრაქტიკა: მოსწავლეთა განსხვავებული სჭიროებების გათვალისწინება.
განვიხილეთ შემდეგი აქტივობები:
განვიხილეთ შემდეგი აქტივობები:
აქტივობა N1 - ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება;
აქტივობა N2 - თვითრეგულირების უნარის განვითარება მოსწავლეებში;
აქტივობა N3 - მასალების მომზადება მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით;
აქტივობა N4 - პროექტის გეგმის მიმოხილვა;
აქტივობა N5 - რეფლექსია.
აქტივობა N2 - თვითრეგულირების უნარის განვითარება მოსწავლეებში;
აქტივობა N3 - მასალების მომზადება მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით;
აქტივობა N4 - პროექტის გეგმის მიმოხილვა;
აქტივობა N5 - რეფლექსია.
გ ა მ ო ყ ე ნ ე ბ უ ლ ი რ ე ს უ რ ს ე ბ ი:
მეექვსე მოდულის შეჯამება და ძირითადი საკითხები:
მოდულის ძირითადი კითხვები:
- როგორ დავეხმარო მოსწავლეებს დამოუკიდებელი მსწავლელის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებაში?
- როგორ დავაკმაყოფილო მსწავლელთა განსხვავებული საჭიროებები?
ძირითადი საკითხები:
- მოსწავლეზე ორიენტირებულ გარემოზე გადასვლა როგორც მასწავლებლის, ისე მოსწავლის მიერ მცირე ცვლილებებს მოიცავს;
- მასწავლებლებმა უნდა იმუშაონ მოსწავლეებთან, რათა დამოუკიდებელი შემსწავლელის როლის განვითარებაში დაეხმარონ;
- მოსწავლეებმა სწავლის პროცესში აქტიური როლი უნდა იკისრონ;
- მასწავლებლები განასხვავებენ დიფერენცირებული სწავლების 4 სახეს:
- შინაარსი
- პროცესი
- პროდუქტი
- სასწავლო გარემო
- მასწავლებლებს შეუძლიათ სწავლის სტილი მრავალი მხრიდან გააანალიზონ, მათ შორის განიხილონ ვიზუალურ-კინესთეტიკურ-აუდიო შემსწავლელები, რავალმხრივიინტელექტის თეორიის მიხედვით განაწილებული შემსწავლელები;
- ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროებების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა და დამოუკიდებლობა თანდათანობით გაიზარდოს.
No comments:
Post a Comment